Heidi Montag - tionde skönhetsoperation

Vi alla känner igen Heidi Montag där hon var vän med Laruen i The Hills. Och vi alla vet att hon opererade brösten för hon ville ha större. Hon opererade dom förra året i November, men gissa vad nu har hon opererat sig igen! Inte bara brösten utan överallt! Kolla bilderna nedan, tycker du att det e klockt? Själv tycker jag bara att hon förstör sig själv. Plastikkirurgen Frank Ryan säger bara att han ville ge superstjärnan den kroppen som hon alltid har önskat sig!
Heidi säger:
Jag vill inte ha världens största bröst och, om jag ska vara ärlig så skulle jag ta ut dem och göra dem mindre om det inte betydde att jag skulle vara tvungen att lägga mig under kniven igen. Det känns som att jag måste behålla dem nu. Ibland önskar jag att jag bara kunde bli ”original-Heidi” igen.
— Jag vill inte utsätta min kropp för det igen. Det blir ingen mer botox, inga fler operationer eller injektioner i läpparna. Jag tycker att jag duger som jag är.

— Han hade inte föreställt sig att bli sjuksköterska dygnet runt till sin då 23-åriga hustru. Det var traumatiskt att se min kropp. Jag kunde inte se mig själv i spegeln. Jag grät hysteriskt och han kunde bara säga ”Det här är inte tjejen som jag gifte mig med”.

Bildextra! Heidi Montag under kniven




"The Hills"-stjärnan gjorde även ett ögonbrynslyft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -