MAX kan ta sig i röven.

Hejsan bloggen allt väl? Jodå, här kan man säga att det e dålig. Jo för att praoen suger hårt, hihi ursäkta men det e sant. Jag hatar MAX har alltid gjort det o kommer alltid göra det. äcklig mat, äckliga personaler, äcklig ställe!
För er som dör för max ber jag om ursäkt, jag vet jag e ganska negativ men jag har faktiskt en jätte bra anledning te det! men iaf jag upptaderade bara för att visa att jag lever, ha det chill kör försiktigt!!
ah juste, idag när ja skulle köra hem ni vet så finns en det rondell vid mitt hus lite längre bort och så kommer en tant med sin man som typ inte alls kan köra bil och jag kör fram o dom ser det men dom skiter i och ba fortsätter var så här nära på att krockas! säger bara OMG för såna personer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -