Celsiuskolan.

Hej på er! Idag var det min första dag i Celsius och det gick ganska bra.. tyvärr så har jag en ganska lugn klass som inte pratar överhuvudtaget inte ens när läraren frågar nåt! Och jag själv är en härj människa, så undrar hur det ska gå när ja e härj o dom e lugn.. Men annars så äre faktiskt en ganska bra klass.
Och vi börjar 9 varje dag o slutar 5. döda mig Gud!! Men det kommer gå bra tror jag :)
Efter skolan så åkte ja heza o juan till stan och träffade på massor med människor där. Det var ganska roligt att träffa alla igen efter några månader, saknat dom!
Ja snart så ska ja gå ut med heza väntar på henne hon e så seeeeeeeg det tar 15286545000 år för henne att komma till mig fastän jag bara bor 2 minuter ifrån henne.. -.-
Så länge så säger jag ciaaaao! ;)

Masallah, vad vacker jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -