Den som står bredvid dig behöver inte alltid stå dig nära.

Hej kära ni! Idag kom Heza till mig, hihi hon har inte vart hemma hos mig på typ 3 år om inte mer oxå! det var mysigt ja ni vet.. Gud vad det känns fel o skriva sådär :s ? men jajaaaa jag försöker leka svensk men går inte så bra hehe.. aa idag äre en tråkig dag! Sitta hemma och ruttna ush!! Finns inte så mkt mer att säga än att jag kommer stoppa bajs i din mun din lilla fula häxa. du har blivit exakt som dom andra, förut va du skit rar o gullig nu kan du fucking suga av mig!


bilden är tillägnad till dig. ta åt dig. jag vet att du kommer ändå göra det ;)


Kommentarer
Postat av: mina - it's my time to shine!

SVAR; Älskar den :D<3

2011-08-13 @ 19:58:02
URL: http://miiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -