Sak 3 - Min bästa vän

Min bästa vän är Heza. Hon är min kusin och bästa vän, delar allt med henne berättar allt för henne. Vi är barndomsvänner ja vi är jue kusiner så det är inte konstigt att vi är barndomsvänner haha. Jag vet allt om henne och samma sak med henne hon vet allt om mig! Jag är bara ett år äldre än henne, Jag är 94a och hon 95a.
För ungefär tre år sen så bråkade vi och d åblev vi fiender, Vi hatade varandra grovt mkt och kallade varann för massor med fula saker och sånt. Vi lovade oss själv att ALDRIG NÅGONSIN BLI VÄNNER IGEN. och efter tre år vad händer? jo vi är värre än bästavänner hhhaha. När folk frågade oss ute om jag va Hezas kusin så sa jag alltid nej vem e det?? Och exakt samma sak med henne. Hon brukade lixom svara vem är hon har aldrig hört talas om henne. Så mkt hatade vi varann och nu älskar vi varann mer än vad vi älskar mat HAHAHA



Kommentarer
Postat av: Mickis

sv: jag med :D

2011-08-21 @ 09:48:38
URL: http://mmicckis.blogg.se/
Postat av: Anonym

FUCK VAD NI LIKNAR VARANDRA !! :O från vilken sida e ni kusiner mammas eller pappas?

haha vad roliga ni är ,värsta dramat :P

2011-08-21 @ 17:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -