Sak 7 - Någon jag ser upp till

Det finns en människa är på jorden som jag ser upp till! Och det är min Storebror. Han är Guld!
Jag älskar honom över hela mitt hjärta, okej ibland han e jävligt dryg men honom ser jag upp till!
Ska berätta varför, Jo för att vad han gör är rätt. Okej han gör fel men han lär sig av de,
Han bryr sig inte om folk. Han skiter i skitsnack, Han bråkar aldrig. Han säger aldrig fula ord. Han har respekt till vem som helst. Verkligen vem som helst till och med dom han inte känner, Han är aldrig kaxig, trevlig hela tiden.
Gillar inte problem och massa såna saker. Han följer sina drömmar, Om han vill nåt så ser han till att han får det. Ja han är min förebild. Han har hjälpt mig genom allt, Han har valt mina vägar. okej det låter knas, men eftersom ja va ett problembarn så såg han till att fixa det. Han sa alltid till mig vilka ja ska hänga med och vilka som e bra o dåliga. Han har själv gått igenom grovt mkt, så han vet och därför har han hjälpt mig. Om han inte skulle ha funnits så skulle ja nog ha suttit inne på paragraf 12 nu..
Tack älskade store bror jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -