Svar.



Svar: ja absolut! Man känner sig som en helt annan människa, allt känns så annorlunda när man ber o när man inte gör det! Jag själv älskar att be. Jag gör inte det för att göra mina föräldrar stolta utan jag gör det för att lyda Guds order. :) Jag va Uppsalas moske den som ligger vid stan ungeför, i kvarngärdet! :)
Jag har inte vart i så många mosker förutom den i kvarngärdet och en i turkiet hahah men jag rekommenderar den i turkiet. Väldigt stort mycket fint den är underbar för det känns som om gud är bredvid en! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA EXAKT ! samma här älskar det verkligen. underbar känsla <3 nej exakt det är ju bra , varför försöka göra sina föräldrar stolta liksom? det är GUD som kommer bestämma vart du ska hamna på domedagen ...

bra tjejen ;) haha turkiet jaa du ...

men det är något specielt med moskeerna i hemlandet , de känns så mycket bättre och spirituella och man har liksom bättre dör o koncentrera sig , skumt haha :P

bor typ 40 min från Uppsala men aa tack för tipset :D

2011-08-15 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -