Självförtroende eller vad?

Vet ni en sak? Vill ni veta en sak? Vet DU en sak? Vill DU veta en sak? okej jalla, jag har nog världens bästa självförtroende på Gud utan att skämta eller något liknande, men jag har den bästa någonsin! 
Jag tycker alltid att jag är fin förutom visa tider då de är lite hår eller ansikte knas problem på G hahaha you feel me girls, Jag tycker att jag har världens finaste kropp. Nej jag ljöd där jag har inte världens finaste kropp men jag älskar och är jävligt nöjd med min kropp förutom min mage dåra. Mina tänder är inte världens finaste tänder men walla jag är nöjd me dom och snart kommer de bli skit sexiga. 
Jag är världens bästa tjej en kille vill ha en kompis vill ha. Jag kan offra allt för en person som jag älskar men om den personen har gjort mig något illa bara en gång då off hejdå med den oavsett om den personen har pussat mina fötter & sagt förlåt. Jag kan förlåta lätt men glömmer gör jag aldrig. Iaf jag är skit nöjd med mig själv jämfört me nästan alla andra tjejer jag älskar mig själv och de viktigaste. Fuck alla andra jag kommer först, alltid först. skiter i om de sårar någon annan när ja gör något, men först kommer jag iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -