Skriver av mig.

Jag hatar människor som tror att dom vet massa saker. Då menar jag massa lärare & rektor i skolan. Jag har haft IG i matte skit länge och om ja inte skärper mig denna termin så hamnar ja på uven såklart så vill ingen hamna där. För mig är att om jag hamnar där så för det första blir man stämplad som retard. för det andra jag kommer skämmas grovt mkt när tex en elev från högstadiet frågar mig vilken skola går du på? :) och man ba ja uven. det är hur skämmigt som helst. för det tredje så kommer jag svika mina föräldrar nåt som ja absolut inte vill göra!
Och så finns det en vis person som ja har ställt upp för stöttat till max och vi är skit tajta så ja berättade detta för personen och gissa vad den svarar. ja men lucka te me ditt framtid. ASSÅ FUCK YOU OKEJ !! Och min matte lärare sa på utvecklingsamtalet att hon kommer få se mej i Uven hon ba: Alaa du kommer hamna på uven. ASSÅ FUCK YOU OXÅ !! Min rektor har exakt sagt samma sak. Vet ni hur mkt det sårar mig att folk som ja känner som ja har vart vän med och hur mkt ja än kämpat så säger dom ändå ja uven för dig då alaa ;) hahaha. asså kuk i er jävla mammaknullare. Uven är inte min plats inte min framtid jag kommer aldrig sätta min fot i den där skolan. Det sårar mig grovt mkt. ibland brukar jag till o med sitta o bara gråta över sånt som tex nu. Ingen tror mig, alla tror att ja kommer hamna på uven. jag har lovat mig en sak. Om ja hamnar på uven så kommer ja hoppa av från skolan direkt efter nian. Jag kan hellre börja o jobba istället för att gå i uven.
Jag pallar inte trycket, pallar inte me hor matte. Har frågat efter hjälp as länge men ingen bryr sig. Men vet ni vad?
NI KAN GÅ OCH STOPPA UPP FUCKING EN *** I ER, JÄVLA HORUNGAR. JAG SKA VISA ER ATT JA KOMMER HAMNA PÅ NÅN GIYMNASIE OCH POLIS KOMMER VARA SOM MITT JOBB!! vänta o ni kommer få se, era ...
Inlägget är inte menat att du ska nu sitta o kommentera, utan att ja bara vill skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du verkligen inte vill hamna på uven så sätter du fan fart och pluggar matte konstant!! på lektionerna, hemme extra lektioner du kan klara det men bara om du VERKLIGEN VILL. det handlar inte om att du är dum som vissa lärare kanske tror utan för du inte bryr dig och har aldrig gjort det. satsa de sista månaderna grovt annas är det för sent. lycka till!

2011-03-28 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -