Masallah

Mitt liv leker ja lovar ER!! kom nyss hem från stan & skolan. var vid amuna o där såg vi en random kille som kom från polen vi satt o snacka me honom på engelska helt latch.

Killen: No i'm from polen!
Jag: you know the bank
Heza: The swedbank. Yes she's father own it.
Killen: aah så you are rich! 
Jag: yes,
Killen: but you don't look like a rich girl.

sen tog vi bussen till stenhagen you know the hood 752 träffade aram o hans kompis som var 30 bast men såg ut som en 19 åring.
Aram: visst är din pappa rik? 
Jag: hahah aa vi äger swedbank.
efter ett tag.....
Jag: jag svär du e bäst diggar dig som faan!!
börja skrämma killen o grejer HAHAHA.


men jaja ska gå o bajsa nu så puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -