Pappa.

Jag älskar dig pappa. Du är mitt liv, du kommer klara dig jag vet det för att du är en stark människa!! Du har alltid klarat dig genom alla olika sitationer o detta kommer du oxå klara. Dom där jävlarna bitcheerna är avunsjuka på det du har kära pappa. Skit i alla dom, du har nåt som dom aldrig någonsin kommer få. Jag älskar dig o ja finns alltid vid din sida. Jag har redan förlorat dig en gång snälla Gud ja vill inte förlora honom en gång till. Snälla Gud gör så att han blir frisk igen, för den mannen betyder allt för mig. Pappa du är min hjälte! Massor med kärlek till dig min älskade pappa.

Kommentarer
Postat av: ayahbadawii

älskling <3<3

2011-09-22 @ 23:07:51
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -