Saqi, Sagbab qonder.

jävla horungar, fucking sagbaber, kan ni skicka mina fucking 5 lax snart ??!!!! jag har väntat skit länge, väntat i fucking 2 månader och ni har fortfarande inte skickat era fucking fula fatasses. Insallah ni dör i helvetet, Insallah ni ruttnar där. horungar ringer och säger aah " vi har skickat, vi skickade den 17 augusti! Du måste ha fått dina pengar, det är inte vårt fel. Du kanske ljuger för att få mer. " suuug min pappas långa fucking kuk vadå säger så för att få mer, tror ni jag är gatubarn eller ?! vänta bara, bara för att ni har försenat det så här länge så ska ni skicka dubbelt så det blir 10 tusen era fucking fula sagbab. Walla om ni inte skickar, kommer göra helvete me er. Jävla sommarförmedling och jävla sag uppsala kummon bab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -