Svar på era frågor! :)

Anonym om Frågestund.:
Vad e de bästa minnet från med mej :D
Hur många killar haru haft.
vad hände med den dära killen du delade blogg med.
vilka umgås du med? vem e din bästavän?
kan du lita på mej?:D <3
De bästa minnet med dig är nog den dagen ja va hemma hos dig o vi gick o köpte pizza hahah :D
0 killar
Ingen aning vad han gör just nu, men vi snackar ej me varann längre :)
Jag umgås med nästan alla haha. Min bästavän är Kibet :)
Ja, det kan ja nog :*
13 September, 22:19
sevve om Frågestund.:
varför sa du omg?
skulle du kunna flyga till månen om du bara behövde betala 1 kr?
om den du älska hatade dig, skulle du glra allt för att han/hon skulle älska dig?
hur mycke är klockan nu?
vad gjorde du idag?
när vakna du imorse?
skulle du kunna skriva en dagbok som du va helt seriös i, och skrev alla dina hemligheter i, och sälja den för 2 miljoner kronor?
har du nångång sagt hej till en människa du inte känner?
vet du vem jag är?
(antar att du svara ja) BRA för jag vet vem du är?
vet du vart jag bor?
(du sa nej nyss, men du kommer fråga heza elr har frågat henne) nej du vet inte, hur mke betyder boten Anna för dig?
tycker du om gurkan?
(du undra säkert vilken gurka jag menar) nej jag menar ingen vanlig gurka utan Gurkan i BB
hur mycke är klockan nu?
vad drack du alldeles NYSS?
vart har du dina fötter just NU?
¨vad tyckte du om mina frågaor?
blev du glad elr ledsen när du svara på dom?
va du seriös när du svara på mina frågor?
vill du har fler frågor?
TACK så mycke för att du gilla mina frågor, uppskatar verkligen, och du MÅSTE svara på dm!
men nu mste jag verkligen sluta skriva massa frågor, hoppas du blev GLAD?
hejdå?

P.s. ge heza en smisk från mig! puss på dig :*
När sa ja omg ?
Ja, de skulle jag ;)
Nej. Det skulle jag inte göra.
Klockan är 18.36 lilla seve :)
Idag var jag i skolan och sen åkte ja till stan o skolan igen o sen hem haha ;D
Jag vaknade kl 9 typ
Ja det skulle jag göra hahha två mille är inget o jiddra me ;D
Ja, jag har gjort det skit många ggr hahha
Ja, jag vet vem du är. Du är en dum blondin :D 
Nej jag vet inte vart du bor o har inte heller frågat heza om det o tror inte heller att ja frågar henne hahaha
Boten Anna betyder ingenting för mig?? Men ja vet att den betyder allt för dig!
aah ja tycker om gurkan hahaahah.
Klockan är 18.41 just nu
Jag drack vatten
Jag har mina fötter på sängen
Helt dumma o onödiga frågor HAHAHAHA.
Glad, varför skulle ja bli lessen?
aah ja va seriös.
Nej tack.
Hahahahah hejdå på dig din söta sak :* <3
13 September, 21:51
bbaaaker om Frågestund.:
Vad är det skämmigaste du någonsin gjort? 
Vad e ditt längsta förhållande? 
Vem är dina närmaste vänner? 
Vad tkr du om Chris Brown? 
Vad ör de värsta en vän har gjort mot dig? 
Hihi vilka låtar älskat du med chris broown?? 

<3 <3
Hahaha jag har gjort massor me skämmiga saker men de ja just nu kommer på är när ja ramla framför juan HAHAHAH, det va jävligt skämmit!! 
Ja har inte haft några förhållanden hehehe
Kibet o g-sunda tjejerna :* 
Inget spec om honom hahah.
ljugit o svikit mig typ.
Say goodbye, Fallen Angel :*
<33
13 S gjort september, 21:39
mina - it's my time to shine! om Frågestund.:
Vad tycket du om min blogg? :D
Om du fick flytta vart du ville, vart skulle du flyttat då?
Gjort i sommar?
Skostorlek?
Din blogg är riktigt tung :*
Till Göteborg :D 
Skola o jobbat typ haha 
36-37 :)
13 September, 21:35
sevve om Frågestund.:
va du seriös när du svara på mina frågor?
vill du har fler frågor?
TACK så mycke för att du gilla mina frågor, uppskatar verkligen, och du MÅSTE svara på dm!
men nu mste jag verkligen sluta skriva massa frågor, hoppas du blev GLAD?

Ge heza en feeet smisk från mig då blir jag glad :D puss på dig :*
Jag har jue redan svarat på alla dina frågor -.- ?
13 September, 21:32
maria saleh om Frågestund.:
varför älskar du mig?
vad skulle du göra för mig?
vad gillar du mest med mig?
varför är du så vacker?
varför är du bäst?
varför är du så snäll, underbar o finaste?
varför är du en kahba hahaha
För att du är helt underbar älskling.
Ja skulle göra allt för dig.
Dina tänder hahahha :D nej skoja, ditt goa hjärta! 
Hehe Guds konst.
Hahahah jag vet typ inte hehehe skj.
För att du beskriver bara dig själv älskling
Hahahahahha fö att ja får pengar hela tiden HAHAHA.
13 September, 21:31


Aya badawi- Sweet 18! ♥ om Frågestund.:
Varför är du så vacker?
Vad använder du för smink?
godis eller chips?
vad vill du bli?
pussss älsklingggg
Guds konst :*
Jag använder mascara o puder bara :)
godis.
Ja vill bli affärskvinna!
puss bebis
13 September, 21:27
Anonym om Frågestund.:
Har du haft sex? :D
Absolut inte Astafrala.
13 September, 20:26
Anonym om Frågestund.:
Älskar du Berfin ?
Aaaaah som fan. haha
13 September, 20:25
Mina om Frågestund.:
vi kan ta varandra bakifrån <3333

13 September, 19:58
Mina om Frågestund.:
vill du ? :)

13 September, 19:58
Mina om Frågestund.:
VILL DU HA FUCKING SEX ELLER INTE!???!!!
Nej aldrig före äktenskap.
13 September, 19:58
Mina om Frågestund.:
nuuuuuuu vet ja varför, är min kuk för stor?
Mår du bra ?
13 September, 19:57
Mina om Frågestund.:
varför vill du aldrig ha sex med mig? =(
visst är ja bäst?
vad vill du bli efter gymnasiet???????????? :D (förutom porrstjärna)
För att de e haram.
Nej haha
HAHAHA jag vill bli affärskvinna.
13 September, 19:54
gulnaz om Frågestund.:
hur många ggr har du varit kär på riktigt?? vrf e du så söt?? :) vilken e din favoritlåt?
0 :D
De e du som e söt hjärtat.
Det finns skit många men just nu äre gråter i regnet med Simon Emanuel :*
13 September, 19:37
temen om Frågestund.:
Varför är du så underbar?
Loveu!
För att jag älskar dig! 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -