tyst.

Helt ärligt, jag har förändrats groovt mkt!! Då menar jag personligheten.
Jag har blivit nån helt annan person, walla det e knas. och folk som känner mig dom vet vad ja snackar om.
Förut var jag alltid glad, pratade hela tiden min mun gick i 120 det va som att lyssna på en radio, jag va aldrig tyst, va alltid positiv, hjälpte alltid folk med deras problem, fanns alltid där! Och de viktigaste ja sket inte i en enda vän!
Men nu, allt jag gör går åt helvetet.. Jag är rena motsatsen till vad ja va för ungeför ett halvt år sen..
Just nu.
Jag pratar knappast, öppnar aldrig min mun om inte nån frågar nåt, Jag skiter nästan i ALLA. förutom dom som verkligen betyder nåt för mig, jag är typ bara med mig själv just nu.. Ingen annan.. Jag börjar bli av med massor med saker.. Det är nog på grund av min sjukdom.. man vet aldrig när tiden är inne.. Snart är allt borta!


Kommentarer
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

HAHAHAHAAH älskling

2011-09-01 @ 20:04:26
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: chaima

ääälskling! <3<3<3

2011-09-05 @ 22:57:05
URL: http://chaaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -