18 års fest?

Off vad ja har ångeeest!! jag fyller år om 23 dagar och då vet ja inte vad fan ja ska göra?! Jag funderar på att ha fest, hyra en stor lokal med as många personer de ska vara blandat o ha paul som dj om han nu kan ställa upp? Och sedan vill jag ha min store bror Skala där på festen oxå! Men då kommer problemet.. Om skala är där då tror ja inte att någon kommer våga göra något! Men de suger.. För utan skala på festen så vill ja inte ha någon fest alls! Men först o främst så måste ja snacka med honom o kolla om han kan stäla upp! Sedan om han kan ställa upp så måste ja kolla om lokalen e ledig, om den e ledig så blire bara att börja bjuda folk!! Haha riktigt härj. Men inga förhoppningar för ja tror inte att de kommer bli någon fest.. Men vi får se! Mer information kommer senare, :*
Förra årets fest. 17 bast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA, fixa en fest! :D

2012-01-07 @ 14:49:15
URL: http://minahersan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -