Dag seveeen.

Jag saknar grovt många tider. Men det finns en tid och den saknar jag otroligt mkt. Jag kan offra allt bara för att få tbx just den tiden, men jag antar att ödet inte ville se oss tillsammans, och därför har vi förlorat kontakten.
Vi va bästa bästa vänner, vi snackade hela tiden i tele vi webcamade me varandra, vi smsade 24/7 och vi berättade EXAKT allt för varandra. Oavsett att du bodde några km härifrån så låg du ändå närmast mig. 
Jag kunde berätta allt för dig för ja litade på dig, det va exakt samma sak me mig. Ja kommer ihåg varje kväll du ringde mig ba för att höra min röst, de hade inte ens gått en timme sens du fick höra den men ändå saknade du min närhet. Jag saknar dig grovt mkt en än idag, och ja kan offra allt för dig. Du va som min riktiga broder, kött & blod. Att gå från snacka varenda timma med varandra till att inte snacka med varandra på flera månader dödar mig.. Men ja vi har blivit vana nu och sånt e livet. En sak kommer jag grovt ihåg och det va.. En gång ja blev arg på dig för att du ringde mig o ja svarade inte på grund av att ja va upptagen men ändå ringde du tills ja svara, så ja svarade o börja små skrika på dig.. Du blev förvånad o sa. Du är den enda tjejen jag någonsin i hela mitt liv brytt mig om, visst ja bryr mig om andra tjejer men du är speciell, jag bryr mig om dig för mycket annars ja skulle aldrig ha ringt dig varje dag, timme.
Jag älskar dig G.S en än idag..


Dag 7 - Några tider du saknar? Och med vem.

Dag 8 - En låt jag kan hela texten utantill.

Dag 9 - Det här älskar jag med mig själv

Dag 10 - Mitt drömyrke.

Dag 11 - om vi skulle flytta till ett land vilket.

Dag 12 - Det här älskar Jag med mig själv.

Dag 13 - Mina bästavänner.

Dag 14 - Dom jag hänger mest med.

Dag 15- Det läskigaste jag gjort i hela mitt liv.

Dag 16 - Dom som förändrat mitt liv.

Dag 17 - Min största rädsla.

Dag 18 - Mitt drömhus.

Dag 19 - Det jag ser fram emot just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -