dör för mig själf!

Helt seriöst så älskar jag allt med mig själv förutom min mage. Jag dör för mig själv, jag älskar mig själv otroligt mkt HAHA men nåt som ja älskar otroligt mkt de e mina ögon! :)


Dag 9 - Det här älskar jag med mig själv

Dag 10 - Mitt drömyrke.

Dag 11 - om vi skulle flytta till ett land vilket.

Dag 12 - Det här älskar Jag med mig själv.

Dag 13 - Mina bästavänner.

Dag 14 - Dom jag hänger mest med.

Dag 15- Det läskigaste jag gjort i hela mitt liv.

Dag 16 - Dom som förändrat mitt liv.

Dag 17 - Min största rädsla.

Dag 18 - Mitt drömhus.

Dag 19 - Det jag ser fram emot just nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

2012-01-08 @ 03:25:35
Postat av: Bismillah

fin bild :)

2012-12-31 @ 00:07:11
URL: http://quraninswedish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -