yao, bre, län

Det här måste jag bara dela med mig HAHA. Jag va i stockholm typ igår tror ja de va? iaf ja va i stockholm och vi vs inne i MANGO och ni vet de va överdrivet mycket rea, så jag går för att kolla på några jackor o så.. Det står en blatte tjej exakt bredvid mig och hon snackar i tele inte för att ja ljuvlyssnar man ja lovar på din mamma att om man va i Uppsala så skulle man höra henne.. Iaf. Så den här tjejen snackar i telefon med någon och så här går henne konverstation till..

Tjejen: Aaa shoo bre, vad gör du? 
Tjejen: Nej asså walla ja är i MANGO du vet och hahaha ja asså det är chok mkt rea jao. 
Tjejen: Men jalla jalla kom hit fort skynda er bre, allt kommer ta slut annars. 
Tjejen: Jalla skynda. Puss! 

Och ja, jag pratar TYP NÄSTAN sådär själv oxå. Men problemet med den tjejen va är att hon snackade som en riktig fjortis och tuggade tuggummi medans och använde slangord. 
Jag tycker att det är SJUKT FULT när en blatte tjej snackar som en fjortis och blandar slangord i de. yani watta fuck dude?! Are you kidding with me?! Jag tycker inte ens att en tjej över huvudtaget ska snacka som en blatte o använda slangord. Okej om ni skojar me varandra eller sånt där, men annars HÅLL ER TE REN SVENSKA TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -