eeh...??

Jag kan börja med att skriva, fan va länge sen jag bloggade!! Helt ärligt nu, ett år två år? Walla vet inte men de känns otroligt länge sen. Iallafall. Jag behöver skriva av mig lite. 
Fucked up dag!!! knulla sönder mitt liv dag idag. jag lovar er, förstörd dag. det slutade iaf bra men huvudvärken är kvar. Den försvinner inte.
Jag har ändrats otroligt mkt. den ja va för 6 månader sen är borta den finns inte längre. Jag kan knappt kolla på mig själv i spegeln längre jag lovar er. Det är inte så att jag har förvandlats till någon emo, jag går fortfarande med huvudet högt när jag går förbi min fiende, jag kollar aldrig ner, jag håller aldrig tyst när jag har rätt. osv osv. Men jag menar mer, jag har sänkt mig själv så troligt mkt att de inte går och att jag fortfarande står på mina ben idag och bär den masken jag bär idag är helt jävla otroligt. Jag lovar, jag tror inte att någon tjej skulle nog kunna hålla sig så mkt så som jag gör. 
Förlorat nära, folk har dött, folk har svikit, folk har visat sitt rätta jag, folk har huggit mig i ryggen när jag minst trodde något dåligt om den personen osv osv. 
Det är ju så jävla mkt saker och jag har bara Gud att tacka och min underbara familj.
Utan min familj så skulle jag inte ha klarat av allt, jag skulle säkert ha vart under jorden nu typ, eller i nån jävla deppresion. 
Varje dag tackar jag Gud och min älskade familj, allt ja gör gör jag för min familj ingen annan där ute på jorden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -